Ring oss nå

22 79 79 22

Premium Scenting

Øk salget med duft

Vi samarbeider med uavhengige forhandlere og globale kjeder rundt om i verden, fra Hong Kong og Singapore, fra USA til Storbritannia, og over hele Europa for å øke salget og bygge merkekjennskap.

Økt oppholdstid

Forhandlere og hoteller kan øke kundens forbruk ved å forbedre deres glede av omgivelsene. Duft kan hjelpe deg med dette ved å forlenge oppholdstiden og dermed også øke salget.

For store butikkjeder, anbefaler og tilbyr vi å prøve ut tjenesten i en liten prosentandel av butikkene. Kundenes oppholdstid, gjennomsnittlig ordreverdi og omsetning måles. Etter at business caset er påvist og avkastningen på investeringen er avklart, vil man videreføre denne dufttjenesten til resten av deres butikkportefølje.

Duft til kjøpesentre

Centri Commerciali

Vi jobber med store kjøpesentre i USA, Spania, Frankrike og Storbritannia for å bistå dem i å bygge den riktige kundeopplevelsen, og skape et sted som kan tiltrekke leiertakere med de beste varemerkene. De velger generelt en duft som skaper en følelse av renhet, kvalitet og ro.

Forskning fra noen av våre flyplass operatører, har vist at de får bedre tilbakemeldinger fra kunder når noe lukter rent, enn kun når det ser rent ut.

Duft tilsatte områder som har størst påvirkning på kundene

Retail Floorplan

1. Hovedinngangsområde

Skap et umiddelbart inntrykk og ønsk kundene velkommen inn

2. Butikkområde av første klasse

Tiltrekk fremstående varemerker ved å gi dem ekstra oppmerksomhet

3. Toaletter

Fjern vond lukt, som kan forekomme utenfor toaletter, og som dermed kan skape et negativt inntrykk

4. Butikkinngang

Lokk kundene inn i butikken ved å spre behagelig duft ut mot inn -og utgangsområdet av butikken

5. Butikkområde

Få kundene til å føle seg avslappet: dette øker oppholdstiden og de kjøper mer

6. Prøverom

Det nest siste beslutningstakingsområdet, som alltid bør være duftsatt for å påvirke en positiv kjøpsbeslutning

7. Kasser

Reduser frustrasjonen i køene og unngå at kundene ikke angrer kjøpet i siste øyeblikk

#