Ring oss nå

22 79 79 22

Premium Scenting

Øk salget med duft

Vi samarbeider med uavhengige forhandlere og globale kjeder rundt om i verden, fra Hong Kong og Singapore, fra USA til Storbritannia, og over hele Europa for √• √łke salget og bygge merkekjennskap.

√ėkt oppholdstid

Forhandlere og hoteller kan √łke kundens forbruk ved √• forbedre deres glede av omgivelsene. Duft kan hjelpe deg med dette ved √• forlenge oppholdstiden og dermed ogs√• √łke salget.

For store butikkjeder, anbefaler og tilbyr vi √• pr√łve ut tjenesten i en liten prosentandel av butikkene. Kundenes oppholdstid, gjennomsnittlig ordreverdi og omsetning m√•les. Etter at business caset er p√•vist og avkastningen p√• investeringen er avklart, vil man videref√łre denne dufttjenesten til resten av deres butikkportef√łlje.

Duft til kj√łpesentre

Centri Commerciali

Vi jobber med store kj√łpesentre i USA, Spania, Frankrike og Storbritannia for √• bist√• dem i √• bygge den riktige kundeopplevelsen, og skape et sted som kan tiltrekke leiertakere med de beste varemerkene. De velger generelt en duft som skaper en f√łlelse av renhet, kvalitet og ro.

Forskning fra noen av v√•re flyplass operat√łrer, har vist at de f√•r bedre tilbakemeldinger fra kunder n√•r noe lukter rent, enn kun n√•r det ser rent ut.

Duft tilsatte omr√•der som har st√łrst p√•virkning p√• kundene

Retail Floorplan

1. Hovedinngangsområde

Skap et umiddelbart inntrykk og √łnsk kundene velkommen inn

2. Butikkomr√•de av f√łrste klasse

Tiltrekk fremstående varemerker ved å gi dem ekstra oppmerksomhet

3. Toaletter

Fjern vond lukt, som kan forekomme utenfor toaletter, og som dermed kan skape et negativt inntrykk

4. Butikkinngang

Lokk kundene inn i butikken ved å spre behagelig duft ut mot inn -og utgangsområdet av butikken

5. Butikkområde

F√• kundene til √• f√łle seg avslappet: dette √łker oppholdstiden og de kj√łper mer

6. Pr√łverom

Det nest siste beslutningstakingsomr√•det, som alltid b√łr v√¶re duftsatt for √• p√•virke en positiv kj√łpsbeslutning

7. Kasser

Reduser frustrasjonen i k√łene og unng√• at kundene ikke angrer kj√łpet i siste √łyeblikk

#