Ring oss nå

22 79 79 22

hoteller

Hoteller

I mer enn 100 år har vi hjulpet våre kunder å skape behagelige og hygieniske hotellmiljøer for deres mest verdifulle aktivum: gjestene og de ansatte.

Vi vet at god hygiene er avgjørende for å skape et hotellmiljø der gjestene er fornøyde og føler seg ivaretatt og unike.

Hoteller opplever store svingninger i besøk og travle sesonger. Det er viktig å sørge for at alle områder blir effektivt og hygienisk rengjort for å gjenspeile virksomhetens image.

Mulige effekter av dårlig hygiene

  • SlÃ¥r negativt tilbake pÃ¥ deres image og skader varemerke og omdømme
  • Setter de ansattes velferd pÃ¥ spill og øker kostnadskrevende sykefravær
  • DÃ¥rlige anmeldelser og negativ innvirkning pÃ¥ reservasjonsnivÃ¥et
  • Bryter helse- og sikkerhetsbestemmelser
  • Gjestene er misfornøyd med oppholdet nÃ¥r de reiser
UltraProtect

Det er god økonomi i å forbedre hygienen:

  • Gjestens opplevelse forbedres, bedre anmeldelser og flere reservasjoner
  • Kostnadene ved manglende overholdelse av hygienebestemmelser unngÃ¥s
  • Kostnadene til vikarer pÃ¥ grunn av fravær reduseres

Food and Beverage Floorplan

Snakk med en ekspert

Snakk med en ekspert

Ring oss på 22 79 79 22 eller la oss ringe deg opp, bare sett inn dine opplysninger nedenfor.

Jeg ønsker å motta markedsføringskommunikasjon fra Initial.

Takk for din henvendelse. En representant for Initial vil kontakte deg innen 48 timer.

Hvis du ikke vil motta fremtidige oppdateringer fra oss, vennligst se vår personvernpolicy. Vennligst tillat 14 virkedager.

#