Ring oss nå

22 79 79 22

butikk

Detaljhandel

I mer enn 100 √•r har vi hjulpet v√•re kunder √• skape innbydende og hygieniske butikkmilj√łer for b√•de ansatte og kunder.

Vi vet at god hygiene er avgj√łrende for √• skape en hyggelig handleopplevelse.

Det er avgj√łrende for l√łnnsomheten √• f√• kundene til √• komme tilbake. 

Rene og hygieniske lokaler er en viktig faktor i kundens avgj√łrelse om √• komme tilbake. 

Mulige effekter av dårlig hygiene

  • Driver kundene over til konkurrenter med bedre hygiene, eller til netthandel
  • Reduserer butikkbes√łkets lengde, samt hvor mye penger kundene legger igjen
  • I travle perioder drives kundene bort fordi fasilitetene ikke kan im√łtekomme dem
  • Avskrekker enkelte bes√łkende ved at deres behov ikke kan dekkes (f.eks. foreldre med spedbarn), spesielt ettersom en tur p√• kj√łpesenteret er en ‚Äěutflukt‚Äú
  • Skadelig for merkeimage
  • Hindrer gjentatte bes√łk p√• grunn av d√•rlig opplevelse
One contact person

Det er god √łkonomi i √• forbedre hygienen:

  • Bedre opplevelse for den handlende, gir lengre bes√łk og √łkt pengebruk 
  • Mer positiv image betyr flere nye handlende og tilbakevendende kunder
  • Godt rykte f√łrer til anbefalinger og nye kunder 
  • Tiltak for spesielle grupper (spedbarn, eldre osv.) gir styrket omd√łmme og tilbakevendende kunder
  • Man tar vare p√• de ansattes velferd, hvilket gir bedre service og √łkt tilfredshet 

Bestikkelser og korrupsjon

Snakk med en ekspert

Snakk med en ekspert

Ring oss på 22 79 79 22 eller la oss ringe deg opp, bare sett inn dine opplysninger nedenfor.

Jeg √łnsker √• motta markedsf√łringskommunikasjon fra Initial.

Takk for din henvendelse. En representant for Initial vil kontakte deg innen 48 timer.

Hvis du ikke vil motta fremtidige oppdateringer fra oss, vennligst se vår personvernpolicy. Vennligst tillat 14 virkedager.

#