Ring oss nå

22 79 79 22

butikk

Detaljhandel

I mer enn 100 år har vi hjulpet våre kunder å skape innbydende og hygieniske butikkmiljøer for både ansatte og kunder.

Vi vet at god hygiene er avgjørende for å skape en hyggelig handleopplevelse.

Det er avgjørende for lønnsomheten å få kundene til å komme tilbake. 

Rene og hygieniske lokaler er en viktig faktor i kundens avgjørelse om å komme tilbake. 

Mulige effekter av dårlig hygiene

  • Driver kundene over til konkurrenter med bedre hygiene, eller til netthandel
  • Reduserer butikkbesøkets lengde, samt hvor mye penger kundene legger igjen
  • I travle perioder drives kundene bort fordi fasilitetene ikke kan imøtekomme dem
  • Avskrekker enkelte besøkende ved at deres behov ikke kan dekkes (f.eks. foreldre med spedbarn), spesielt ettersom en tur på kjøpesenteret er en „utflukt“
  • Skadelig for merkeimage
  • Hindrer gjentatte besøk på grunn av dårlig opplevelse
One contact person

Det er god økonomi i å forbedre hygienen:

  • Bedre opplevelse for den handlende, gir lengre besøk og økt pengebruk 
  • Mer positiv image betyr flere nye handlende og tilbakevendende kunder
  • Godt rykte fører til anbefalinger og nye kunder 
  • Tiltak for spesielle grupper (spedbarn, eldre osv.) gir styrket omdømme og tilbakevendende kunder
  • Man tar vare på de ansattes velferd, hvilket gir bedre service og økt tilfredshet 

Bestikkelser og korrupsjon

22 79 79 22

Snakk med en ekspert

Snakk med en ekspert

Ring oss på 22 79 79 22 eller la oss ringe deg opp, bare sett inn dine opplysninger nedenfor.

Takk for din henvendelse. En representant for Initial vil kontakte deg innen 48 timer.